Terminal płatniczy – porady
Dzięki posiadaniu terminala płatniczego zyskujesz możliwość obsłużenia klientów posługujących się kartami płatniczymi. Twój terminal to gwarancja większych zysków i ciągłego ruchu w biznesie. Już od dziś możesz przyjmować płatności BLIK na terminalach Polskich ePłatności. Z systemu BLIK mogą korzystać także klienci płacący przez internet. BLIK to komfortowa, a zarazem bezpieczna forma realizowania transakcji elektronicznych, dzięki której płacenie za zakupy jest bardzo proste.
Cena terminala płatniczego- ranking
Z rankingu terminali płatniczych wynika, że w większości przypadków zakup terminala stacjonarnego wiąże nas z mową na określony czas i zobowiązuje do opłaty abonamentu o ustalonej wysokości. Jest to często kilkadziesiąt złotych za użytkowanie wybranego terminala. Obsługiwanie urządzenia wiąże się także z opłatami w postaci prowizji od transakcji MSC. W jej skład prowizji wchodzi: opłata interchange (pobierana przez bank- zwykle 0,3% dla kart kredytowych i 0,2% dla debetowych), opłata systemowa (przychód organizacji kartowych), marża agenta rozliczeniowego (dostawcy terminala). Marża wynosi około 0,5- 0,6% i może być różna u różnych operatorów.
Terminal Płatniczy Polskie ePłatności – opinie
Właściciele firm często pytają na forach o terminal Polskich ePłatności. Podpowiadamy, że wybór tego urządzenia w pakiecie daje Ci wiele korzyści.
Reasumując – w pakiecie się opłaca i ta opcja gwarantuje takie korzyści jak:
- 0 zł za instalację urządzenia i szkolenie z jego obsługi na terenie Polski,
- 0 zł za serwis terminala na terenie całego kraju,
- 0 zł za dostęp do raportów oraz faktur po zalogowaniu do Strefy Klienta,
- 0 zł za całodobowe wsparcie techniczne i informacyjne Centrum Obsługi Akceptanta,
- środki z transakcji są dostępne następnego dnia roboczego,
- ograniczenie pomyłek podczas przeprowadzania transakcji, dzięki możliwości integracji terminala z kasą fiskalną.
Wybierz najlepszy terminal płatniczy dla siebie i zyskaj klientów! Popraw jakość swojego biznesu.